دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
«اولین گفتنی‌های عاشورا برای من» در تکیه کتاب معرفی و نقد می‌شود

نشست نقدوبررسی کتاب «اولین گفتنی‌های عاشورا برای من» به قلم غلامرضا حیدری ابهری با حضور افسانه موسوی گرمارودی و نویسنده اثر سه‌شنبه (۲۴ مردادماه) در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نشست به معرفی و نقدوبررسی کتاب «اولین گفتنی‌های عاشورا برای من» می‌پردازد که پاسخی به ۴۰ پرسش کودکان و نوجوان درباره واقعۀ عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و یارانش است.

این نشست از سلسله نشست‌های فرهنگی خانه کتاب و ادبیات ایران با عنوان «تکیه کتاب» است که سه‌شنبه (۲۴ مردادماه) ساعت ۱۰ صبح در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود. در این نشست غلامرضا حیدری ابهری، نویسنده اثر، افسانه موسوی گرمارودی به عنوان منتقد و سورنا جوکار، مجری برنامه حضور دارند.

علاقه‌مندان به حضور در نشست معرفی و نقد کتاب «اولین گفتنی‌های عاشورا برای من» می‌توانند در زمان تعیین‌شده به سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شهید برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، پلاک ۲، طبقه همکف مراجعه کنند. این نشست به‌صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب نیز پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها