شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
اجرای 300 برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر از برگزاری بیش از 300 برنامه متنوع فرهنگی به‌مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت در 66 کتابخانه‌ عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، حیدر راهب در این باره گفت: از مجموع این برنامه‌ها، 15 برنامه به‌‎صورت استانی و 293 برنامه در سطح منطقه‌ای اجرا شد. این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ غدیر و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار شدند.

وی افزود: دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر فرصتی برای تبیین مبانی اعتقادی اسلام به‌ویژه شیعه است که  بسترساز حاکمیت مهدوی است و در واقع شناساندن جایگاه امامت و ولایت به نسل کنونی و فردای جامعه است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر بیان کرد: مسابقات کتابخوانی با موضوعات غدیر‌شناسی و امامت، پویش مجازی غدیر، مسابقات نقاشی، مشاعره، نشست‌های کتابخوانی، نمایشنامه‌خوانی، عصر شعر آیینی، پویش دلنوشته با موضوع غدیر، معرفی کتاب، نمایشگاه کتاب، مسابقات داستان گویی و شعر‌خوانی و خاطره‌نویسی از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های برگزارشده در طول این دهه در کتابخانه‌های عمومی استان بود.

راهب با اشاره به استقبال مطلوب از این برنامه‌ها، یادآور شد: در این برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی شاهد مشارکت و استقبال مطلوب اقشار مختلف مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها