پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
«نیکو و مخوف‌ترین دزد دریایی»؛ رمانی با چاشنی طنز برای نوجوانان

رمان نوجوان «نیکو و مخوف‌ترین دزد دریایی» اثر جدید اعظم سبحانیان از سوی انتشارات قدیانی به‌تازگی وارد بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اعظم سبحانیان درباره کتاب «نیکو و مخوف‌ترین دزد دریایی» گفت: بچه‌های کار و نیازهایشان به عنوان مقوله‌ای تلخ همیشه یکی از دغدغه‌های من بوده و هست و این‌بار ترجیح دادم از ابزار طنز برای افزایش جذابیت کار استفاده کنم.

مؤسسه انتشارات قدیانی «نیکو و مخوف‌ترین دزذ دریایی» را در ١۵٢ صفحه، شمارگان دو هزار و 200 جلد و به بهای ۵٢ هزار تومان برای نوجوانان منتشر کرده است.

در متن پشت جلد این کتاب می‌خوانیم:
«حتماً تا حالا آدم‌هایی را دیده‌ای که با خودشان حرف می‌زنند، می‌خندند و حتی دعوا می‌کنند! دقیقاً انگار کسی پیششان است. شاید با دیدن این افراد وحشت کنی ولی دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد؛ چون من دلیلش را به تو می‌گویم. آنها یک دوست خیالی دارند...».

اعظم سبحانیان پیش از این آثاری چون مجموعه «مانی و دختران رنگان»، «ماهک و غول سرزمین پارچه‌ها»، «فرمانده پت پت و قوی نامه‌بر»، «دختر جیغ جیغو»، «جوجه زرد تپلی»، «قایق کاغذی»، «خیال‌های خپلی»، «پهلوان بچه ننه»، «یک راز درازیلایی» و «جادوک‌های مثلث شیطان» را در کارنامه ادبی خود داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها