شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
«گربه نره و روباه مکار» اقتباسی نو از پینوکیو

روز جمعه ۹تیر و در دومین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، ۱۰ اثر در بخش‌های مختلف بین‌الملل، بزرگسال، فراگیر، کودک و نوجوان، مهمان و فضای باز اجرا می‌شود. این جشنواره با دبیری هادی حجازی‌فر از روز پنجشنبه ۸تیر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) روز جمعه ۹تیر هم‌زمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیری هادی حجازی‌فر، ۱۰ اثر در بخش‌های مختلف بین‌الملل، بزرگسال، فراگیر، کودک و نوجوان، مهمان و فضای باز اجرا شد.

نمایش «نیکو نیکلادزه» به نویسندگی و کارگردانی النا ماتسخوناشویلی از گرجستان در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر در ساعت ۱۷ و ۱۹ و با مدت زمان ۵۰ دقیقه، اجرا شد.

در سالن سایه مجموعه تئاترشهر نیز نمایش «مَثلِث» به نویسندگی مشترک قیس یساقی، محمدجواد مهدیان و فؤاد زیدانلویی و کارگردانی قیس یساقی از مشهد با مدت زمان ۳۵ دقیقه و در ۲ ساعت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه رفت.

همچنین کارگاه نمایش تئاترشهر میزبان نمایش «قطعه گمشده» نوشته وحید کیارسی و کارگردانی گلناز اکبری از کرمانشاه با مدت زمان ۲۰ دقیقه است. این اثر در ۲ ساعت ۱۸ و ۲۰ اجرا شد.

در سالن اصلی مجموعه نیز همچون روز اول جشنواره، نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی از تهران با مدت زمان ۷۵ دقیقه و در ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.
«دختر کوچولو» به نویسندگی و کارگردانی طیبه آنجدان از تهران به مدت زمان ۳۲ دقیقه، اثری است که در دومین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹، در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا شد.

تالار هنر نیز در این روز همچون اولین روز جشنواره، پذیرای نمایش «جزیره گنج» نوشته رابرت لوئیس استیونسون و کارگردانی فابیو ساپربی از بزریل با مدت زمان ۵۰ دقیقه بود که در ۲ ساعت ۱۷ و ۱۹ به صحنه رفت.

روز جمعه ۹تیر و در بخش فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک هم نمایش‌های «ربات‌های غول‌پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان از تهران با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۱۹، «بوسلمه، غول دریاها» به نویسندگی شراره طیار و کارگردانی فاطمه بحرینی از آبادان با مدت زمان ۱۵ دقیقه در ساعت ۱۹:۳۰، «شیلو» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین‌شهر با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۲۰ و «آذربایجان آیین لری» به نویسندگی و کارگردانی اکبر زابح از مرند با مدت زمان ۲۵ دقیقه در ساعت ۲۰:۳۰، در فضای باز مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها