سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کتابستان معرفت با ۱۴ عنوان کتاب نوجوان در نمایشگاه سی‌وچهارم حضور دارد

کتابستان معرفت با ۱۴ عنوان داستان و رمان نوجوان چاپ اولی و تجدیدچاپ‌شده در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتابستان معرفت بخش کودک ندارد و تاکنون صرفا برای مخاطب نوجوان ۱۱ سال به بالا اثر تولید و منتشر کرده است. تازه‌های کتاب نوجوان کتابستان معرفت، جلد اول از مجموعه «فادیا» به قلم حدیث افخمی، «قدم‌های سربه‌هوا» به نویسندگی فاطمه شایان‌پویا، «ابرهای سفید» نوشته مونا جوان و «مدرسه شبانه» به قلم سیدمیثم موسویان است.

جلد اول مجموعه «فادیا» داستانی آینده‌نگرانه دارد و درباره نوجوانی ایرانی است که قدرت‌های ویژه دارد.
«قدم‌های سربه‌هوا» جلد اول از مجموعه «ماجراهای آیه» است که داستان آیه و دوستانش را در محیط مدرسه روایت می‌کند. دغدغه اصلی این اثر هویت از منظر دینی است.
«ابرهای سفید» اولین جلد از مجموعه «ابرهای سفید» است که روایت‌گر اهمیت محیط زیست در زندگی امروز ماست.

علاوه‌بر کتاب‌های چاپ‌اولی، کتابستان معرفت کتاب‌های پرفروش نوجوان خود را نیز در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ عرضه می‌کند که عبارت‌اند از: مجموعه «گردان قاطرچی‌ها» به قلم داوود امیریان، «پلنگ زخمی» نوشته تقی شجاعی، «زیبای رانده شده» به قلم سعید هاشمی و «قصه‌های من و ننه‌آغا» به نویسندگی مظفر سالاری.


سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با شعار «آینده خواندنی است» در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها