شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
نمایشگاه آثار شهید مطهری در زنجان برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای 200 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت: از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این هفته برگزاری نمایشگاه آثار شهید مطهری است.

حجت‌‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی 200 برنامه در استان زنجان به صورت فرهنگی و بصیرتی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این هفته با محوریت ارتقای معنویت و بصیرت دینی، تقویت روحیه جهادی و انقلابی اجرا می‌شود، اضافه کرد: از برنامه‌های مهم در نظر گرفته شده به مناسبت این هفته همایش حکمت مطهر است.

بیگدلی همچنین از برگزاری همایش هادیان سیاسی سپاه و بسیج در استان خبر داد و گفت: تشکیل قرارگاه ویژه حجاب و عفاف، تجلیل از اساتید و فرهنگیان مربیان برجسته، برگزاری کرسی‌های هم اندیشی توسط بسیج اساتید، طرح ناظر در خصوص حجاب و عفاف نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه در سپاه استان معرفی آثار شهید مطهری به مخاطبان و جامعه هدف است، اضافه کرد: در همین راستا نمایشگاه کتاب آثار شهید مطهری در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای زنگ سپاس در مدارس، اجرای مجمع استانی کنگره معلمان به همت بسیج فرهنگیان، برگزاری نشست‌های روشنگری در سطح بسیج، برگزاری نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و مدارس هم بخشی دیگر از این برنامه‌هاست.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها