دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
خمیری‌ها

مجموعه «خمیری‌ها» نوشته لاریسا هانسک با ترجمه آناهیتا حضرتی از سوی انتشارات پرتقال منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه «خمیری‌ها» نوشته لاریسا هانسک با ترجمه آناهیتا حضرتی از سوی انتشارات پرتقال روانه بازار نشر شد.
 
مجموعه «خمیری‌ها» از سه جلد «احساس‌ها»، «متضادها» و «حرکت‌ها» تشکیل شده است. این مجموعه مناسب برای کودکان بالای یک سال است و آنها را با مفاهیم اولیه آشنا می‌کند. این مجموعه در دسته کتاب‌های «من یاد می‌گیرم» قرار دارد. کتاب‌های «من یاد می‌گیرم» به رشد و تقویت مهارت‌های کودک کمک می‌کنند. این کتاب‌ها پاسخگوی نیاز کودک برای شناخت مفاهیم پایه، آشنایی با محیط پیرامون و افزایش دانش عمومی هستند و همچنین راه‌های مواجهه با مشکلات کودک را مطرح می‌کنند.
 
در جلد «احساس‌ها» کودکان احساسات را می‌آموزند. احساسات و صفات گوناگون در هر صفحه‌ این کتاب همراه با تصاویر خمیری‌ها معرفی شده‌اند. خمیری‌های رنگارنگ به بچه‌ها کمک می‌کنند احساس‌ها را بشناسند و کلمه‌های جدید یاد بگیرند.
 
در «متضادها» بچه‌ها کلمه‌های متضاد را می‌آموزند. در هر دو صفحه، کلمه‌های متضاد روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند و با شکل‌های خمیری نشان داده شده‌اند. خمیری‌های رنگارنگ به بچه‌ها کمک می‌کنند متضادها را بشناسند و کلمه‌های جدید یاد بگیرند.
 
در جلد سوم یعنی «حرکت‌ها» کودکان حرکت‌های مختلف بدن را می‌آموزند. در هر صفحه آدمک خمیری بدنش را حرکت می‌دهد و بچه‌ها هم می‌توانند همان‌ را تکرار کنند.

خمیری‌های رنگارنگ به بچه‌ها کمک می‌کنند اعضای بدن‌شان را بشناسند و حرکت‌های مختلف انجام دهند.
 
انتشارات پرتقال مجموعه «خمیری‌ها» نوشته لاریسا هانسک با ترجمه آناهیتا حضرتی در سه جلد و قیمت هر جلد 25هزار تومان عرضه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها