دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
سامانه جامع ناشران کشور رونمایی می‌شود

به‌گفته مدیرکل توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهارمین روز از سی‌امین دوره هفته کتاب سامانه جامع ناشران کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی خواهد شد.

محمد‌حسین ظریفیان، مدیرکل توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اعلام خبر رونمایی از سامانه جامع ناشران کشور
افزود: در سامانه جامع ناشران ۱۴ فرآیند مربوط به امور ناشران، از‌جمله ۴ نوع ثبت‌نام، صدور پروانه نشر، تمدید پروانه نشر، تغییر نام، تغییر مدیرمسئول، ۴ نوع انتقال، انحلال نشر و رسیدگی به تخلفات پیش‌بینی شده است.
 
وی افزود: در این میان سرویس صدور پروانه نشر، پیش از مهلت اتصال به پنجره واحد مجوزهای دولتی در شهریور‌ماه سال جاری آغاز به کار کرده است.
 
ظریفیان با اشاره به اینکه از این پس همه خدمات به ناشران به شکل الکترونیک ارائه خواهد شد، گفت: در دو ماه گذشته که ابتدا ثبت‌نام و فرآیند صدور و سپس تمدید پروانه نشر به شکل الکترونیک قابل انجام شده، شاهد افزایش رضایتمندی متقاضیان هستیم و امیدواریم این روند با رضایت بیشتر مردم همراه شود.
 
وی از رونمایی این سامانه در روز سه‌شنبه 24 آبان همزمان با چهارمین روز هفته کتاب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها