چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
ارسال 1340 مرسوله به روستاهای کشور در سومین روز نمایشگاه مجازی کتاب

ملک‌محمدی از صدور 53 هزار و 965 بار‌کد پستی در سومین روز نمایشگاه مجازی کتاب خبر داد، در این روز تهران در صدر دریافت کنندگان و ارسال کنندگان بسته‌های پستی قرار گرفت.

مهرداد ملک‌محمدی، مدیر سامانه پست کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره آمار مرسوله‌های دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در روز سوم گفت: تا پایان سومین روز از برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران 53 هزار و 965 بار‌کد پستی صادر شده و تهران با 45 هزار و 918 مرسوله در صدر بیشترین تعداد ارسال مرسوله قرار دارد. استان قم با 5 هزار 937 مرسوله و خراسان رضوی با هزار و 148 مرسوله در رتبه‌های دوم  و سوم بیشترین ارسال مرسوله پستی قرارگرفتند.
 
به گفته ملک‌محمدی بیشترین دریافت مرسوله پستی در سومین روز نیز به تهران اختصاص داشت که با 16 هزار و 360 بسته در صدر استان‌هایی قرار گرفت که در سومین روز در نمایشگاه مجازی کتاب تهران بسته دریافت کردند.
 
وی افزود: اصفهان با دریافت 4 هزار و 174 بسته و خراسان رضوی با دریافت 4 هزار و 28 بسته در رتبه‌های دوم و سوم دریافت مرسوله پستی در سومین روز قرار گرفتند.
 
در سومین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیشترین سفارش انجام شده نسبت به جمعیت برای استان فارس – براساس سرشماری سال 95 - اعلام شد. مدیر سامانه پست کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران افزود: در روز سوم به 743 شهر و 1340 روستا کتاب ارسال شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط