شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
انتشار اثری از اصغر عبداللهی

کتاب «در کلمات هم می‌شود سفر کرد» نوشته اصغر عبداللهی راهی کتاب‌فروشی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «در کلمات هم می‌شود سفر کرد» نوشته اصغر عبداللهی که به تازگی از سوی نشر چشمه به چاپ رسید، حاصل برخی سفرهای این نویسنده فقید در سال‌های دور و نزدیک است.

در توضیح ناشر آمده که زنده‌یاد اصغر عبداللهی نویسنده‌ی داستان کوتاه بود و همواره از نوشتن لذت می‌برد، هر ایده‌ای از داستان و ناداستان و فیلم‌نامه را مدت‌ها در ذهنش نگه می‌داشت، با آن بازی می‌کرد و هنگامی که فرم می‌گرفت به روی کاغذ می‌آورد، مثل بسیاری از نویسندگان، نوشتن ناداستان هم از قالب‌های محبوب او بود.

اصغر عبداللهی، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و داستان‌نویس متولد سال 1334 در آبادان است. وی که جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه از جشنواره فیلم فجر (برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم خانه خلوت) را در پرونده کاری خود دارد، 7 دی‌ماه سال 1399 پس از چند سال مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.

کتاب‌های «آفتاب در سیاهی جنگ گم می‌شود»، «در پشت آن مه»، «سایبانی از حصیر»، «آبی‌های غمناک بارُن» و «هاملت در نم‌نم باران» در بخش داستان و کتاب «قصه‌ها از کجا می‌آیند» در بخش ناداستان، از آثار عبداللهی به شمار می‌آیند.

کتاب «در کلمات هم می‌شود سفر کرد» نوشته اصغر عبداللهی، در 163 صفحه، به قیمت 60 هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و از سوی نشر چشمه به بازار کتاب رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها