شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
مسابقه کتابخوانی «مدیر مدرسه» در زنجان برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب «مدیر مدرسه» اثر معروف «جلال آل احمد» در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که از مراکز مهم فرهنگی هستند، برنامه‌های متعددی در حال اجراست.

در همین راستا مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب «مدیر مدرسه» اثر معروف «جلال آل‌احمد» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان زنجان برگزار می‌شود.

مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی، 26 آبان تا 10 آذر ماه تعیین شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جواب سوالات طراحی شده از این کتاب را به شماره 10008940241 ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه علاوه بر مسابقات کتابخوانی در کانون‌های مساجد بحث اهدای کتاب و همچنین بازدید از کتابخانه‌‌های کانونی نیز در برنامه قرار دارد، تصریح کرد: طرح «هر خانه یک کتابخانه» به همت فعالان کانون‌های مساجد و نشست‌های کتابخوانی در مساجد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نقی یارمحمدی گفت: اجرای طرح «شنبه‌ها با کتاب» و معرفی کتاب در مسجد، خلاصه‌نویسی حضوری و مجازی، برگزاری مسابقه قصه‌گویی و خاطره گویی کتاب، مسابقه کتابخوانی و شرکت در مسابقات فرهنگی هنری این ایام در سامانه بچه‌های مسجد از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین از اجرای طرح سه شنبه‌های تکریم با محوریت تجلیل از کتابداران و مروجان کتاب کتابخانه‌های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: طی مراسمی از فعالان عرصه کتاب در کانون‌های مساجد استان زنجان تجلیل خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان‌ها با همکاری کانون‌های مساجد خبر داد و افزود: برگزاری طرح جمع‌آوری کتاب از منازل به کتابخانه‌ای مساجد «طرح هدیه کتاب» و عضویت رایگان در کتابخانه‌های مساجد نیز از دیگر اقداماتی است که به مناسبت هفته کتاب در حال اجراست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها