یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
پایان دومین دوره مسابقه کتاب‌خوانی پویا با اعلام اسامی برندگان

امین زینلی، دبیر «مسابقه کتاب‌خوانی پویا»، از پایان دومین دوره این مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «پیامبر و قصه‌هایش» و اعلام اسامی برندگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، زینلی با اشاره به اینکه 7710 نفر در این دوره از مسابقه کتاب‌خوانی پویا شرکت کردند، گفت: از بین شرکت‌کنندگان این مسابقه، 3672 نفر به تمامی سؤالات پاسخ صحیح دادند و مجوز شرکت در قرعه‌کشی نهایی را کسب کردند.

دبیر مسابقه کتاب‌خوانی پویا گفت: برای دومین دوره مسابقه کتاب‌خوانی پویا ده جایزه 4 میلیون‏ ریالی و دو جایزه 10میلیون ‏ریالی و دو جایزه 20میلیون‏ ریالی برای برندگان در نظر گرفته شده بود که در روز یازدهم آذرماه، قرعه‌کشی انجام شد و روز بعد، یعنی دوازدهم آذرماه، تمامی چهارده جایزه پیش‌بینی‌شده به برندگان این دوره اعطا شد.

اسامی برندگان دومین دوره این مسابقه به شرح ذیل است:
برندگان جایزه 20میلیون‌ریالی:
امیرطاها اصغریان، 13ساله از شهرکرد؛
دلنیا سبزی، 7ساله از اراک؛
برندگان جایزه 10میلیون‌ریالی:
امیرعلی جوکار، 9ساله از کهگیلویه و بویراحمد؛
باران اصلی‌بیگی، 5ساله از بوئین زهرا؛
برندگان جایزه 4میلیون‌ریالی:
مریم رونده، 12ساله از خوسف خراسان جنوبی؛
امیرحسین دهقانی اشکذری، 10ساله از اشکذر یزد؛
مهرسا سهرابی، 5ساله از بوشهر؛
مبینا سعیدفر، 8ساله از دزفول؛
مُهَنّا یزدانی، 7ساله از کوهپایه اصفهان؛
سجاد بهروزیان، 10ساله از پرند؛
علی غلامپور، 10ساله از اصفهان؛
فاطمه دانش‌پژوه، 10ساله از تبریز؛
پوریا کسروی، 10ساله از مشهد مقدس؛
امیرعلی سرگزی، 9ساله از مشهد مقدس.

زینلی درباره تعداد کتاب‌های عرضه‌شده در این مدت گفت: بر اساس اظهار انتشارات جمال، حدود 20هزار نسخه تولید و توزیع شده است که بخش قابل توجهی از آن نیز به فروش رفته است.

زینلی درباره سومین دوره مسابقه کتاب‌خوانی پویا اظهار کرد: سومین دوره مسابقه کتاب‌خوانی پویا از بیستم آذرماه با محوریت کتاب «مسابقه کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» نوشته سرکار خانم کلر ژوبرت و با همکاری انتشارات به‌نشر برگزار خواهد شد.

گفتنی است مسابقات کتاب‌خوانی پویا با همکاری شبکه کودک و مرکز رسانه‌ای شیرازه برگزار می‌شود و در هر دوره، یک کتاب به مخاطبان شبکه کودک معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها