چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
اعلام برنامه‌های هفته کتاب در استان خوزستان

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی را در این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان ،مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت خوبی است تا دستاوردهای یک ساله مرتبط با ترویج فرهنگ مطالعه ارائه شود و در ایام کرونا و ماندن مردم در خانه اقبال به سمت مطالعه کتاب افزایش یافته است.

وی با اشاره به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی که از 24 آبان ماه آغاز می‌شود، افزود: تجلیل از ناشران و چاپخانه‌داران، برگزاری پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان،ثبت باشگاه‌های کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب، اهدای کتاب به دفاتر تسهیل‌گری مناطق کم‌برخوردار و اهدای کتاب به روستاهای حاشیه اهواز از جمله برنامه‌های هفته کتاب در این استان است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پویش نامه به نویسنده، رونمایی و نقد کتاب نویسندگان استان به صورت مجازی، برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی به‌صورت مجازی و بازدید اهالی فرهنگ و هنر از کتابخانه‌ها و کتابفروشی های استان را از دیگر برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در استان خوزستان برشمرد.

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها