شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
کارگاه آموزشی رهبری بنگاه‌های نشر در بحران اقتصادی

کارگاه آموزشی «رهبری بنگاه‌های نشر در شرایط تلاطم و بحران اقتصادی» اول اسفند در دفتر انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی برگزار می‌شود.

مرتضی زینعلی؛ رئیس هیات مدیره انجمن ناشران کتاب دانشگاهی ایران با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی رهبری بنگاه‌های نشر در شرایط تلاطم و بحران اقتصاد گفت: این کارگاه در پاسخ به دو چالش کنونی تهدید کننده صنایع مختلف از جمله نشر برگزار می‌شود که ناشی از تلاطم حاصل از علوم و فناوری‌های نوین در بنگاه‌های اقتصادی  و بحران اقتصادی پیش روی ایران است.
 
وی افزود: این کارگاه به شیوه سخنرانی تعاملی، پخش فیلم و انجام تست‌های مدیریتی برگزار خواهد شد.
 
زینعلی با اشاره به مهمترین مباحثی که در این سخنرانی طرح خواهد شد، عنوان کرد: لزوم تغییر در کسب و کارهای سنتی، ضرورت رهبری موثر در بنگاه‌های نشر، حقایق و پدیده های نوین صنعت نشر ایران، سناریوهای صنعت نشر  ایران در افق 1404 و لزوم اتخاذ استراتژی‌های متناسب برخی از این مباحث به شمار می‌آیند.
 
وی تاکید کرد: تکنیک‌های رهبری فردی و سازمانی با رویکرد بنگاه‌های نشر، بررسی تهدیدها و فرصت‌ها، مسائل و مشکلات بخش‌های مختلف بنگاه‌های نشر و راهکارهای پیشنهادی برون رفت از این مسائل را نیز باید در زمره مباحث این کارگاره قرار داد.
 
کارگاه آموزشی رهبری بنگاه‌های نشر در شرایط تلاطم و بحران اقتصادی اول اسفند از ساعت 15 تا 18 در دفتر انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی برگزار می‌شود و حضور برای عموم مدیران مسئول و مدیران ارشد سازمان‌های نشر با ثبت‌نام قبلی آزاد است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها