یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
«فرجام ناتمام» به فرجام رسید/ داستانی درباره امنیت ملی و روانی جامعه

کتاب «فرجام ناتمام» نوشته شکر‌الله بزرگی‌ به مقوله امنیت ملی و روانی جامعه در قالب داستان می‌پردازد.

شکر‌الله بزرگی‌‌، نویسنده کرمانشاهی حوزه دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: کتابم با نام «فرجام ناتمام» منتشر شد. در این اثر داستانی به مقوله امنیت روانی جامعه ایران پرداختم.

وی با بیان این‌که سیر داستان به موضوع‌های امنیت اقتصادی، امنیت سیاسی و امنیت نظامی توجه دارد، افزود: در این میان کوشیدم اخلالگران امنیت را معرفی و اشتباه‌های آن‌ها را یادآوری کنم. البته در مقابل، ایثار و از خودگذشتگی قومیت‌های مختلف ایران برای ایجاد امنیت نیز تصویر شده است.

بزرگی‌ ادامه داد: ماجرای داستان این کتاب به فرمانده‌ای می‌پردازد که فرماندهیِ نیروهایی از «اهل حق»، «شیعه» و «سنی» را بر عهده دارد. آن‌ها با گروه‌های ضد انقلاب در کرمانشاه درگیر می‌شوند و هر یک از نیروها در این داستان که از طوایف و مذهب‌های مختلفی هستند، به شیوه خودشان فداکاری و رشادت نشان می‌دهند.

وی ماجرای این داستان را واقعی دانست و گفت: یکی از آشنایانم ماجرای واقعی این رخداد را برایم نقل کرده بود و من فقط کوشیدم با تخیل این داستان را بسط دهم.

به گفته این نویسنده، انتشارات «ندای الهی» استان قم، این کتاب را در 270 صفحه، قطع رقعی و به بهای 120‌هزار ریال روانه بازار نشر کرده است.  
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها