یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
برگزاری آیین رونمایی از سامانه «پژوهش‌کار» در ایران داک

سامانه «پژوهش‌کار» به‌منظور کمک به خود توانمندسازی پژوهشی و مولدسازی پژوهش‌ها با حضور دکتر مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ایرانداک رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از پایگاه  اطلاع‌ر‌سانی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایران‌داک) آیین رونمایی از سامانه «پژوهش‌کار» دوشنبه 24 خرداد‌ماه با حضور دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایران داک) برگزار می‌شود.
 
«پژوهش‌کار» سامانه‌ای برای یادگیری، آموزش و ارزیابی پژوهش است و همه پژوهشگران اعم از داوران محتوای پژوهشی، استادان راهنما در امر پژوهش، نشر پژوهش و فعالان حوزه  تجاری‌سازی پژوهش می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
 
با «پژوهش‌کار» امکان یادگیری و آموزش پژوهش در یک ایستگاه ممکن می‌شود و نیاز به متوقف کردن پژوهش‌های رفع‌تکلیفی و بداخلاقی‌های علمی از طریق کمک به خودتوانمندسازی خانواده تحقیق و توسعه دانشگاهی را برطرف می‌‌کند.
 
متولیان نشریه‌ها می‌توانند از «پژوهش‌کار» به‌عنوان راهنمایی برای نویسندگان و داوران مقالات بهره بگیرند، همچنین، سیاستگذاران و برنامه‌ریزان پژوهش می‌توانند از آن به‌عنوان ملاکی برای بازبینی استانداردهای پژوهش، نشر و ارتقای علمی استادان و پژوهشگران استفاده کنند. علاوه بر این پژوهشگران و استادان راهنما و داور می‌توانند از «پژوهش‌کار» برای انجام پژوهش، هدایت پژوهش، ارزیابی پژوهش و آموزش چگونگی ارتقای پژوهش بهره‌مند شوند.
 
آیین رونمایی از سامانه «پژوهش‌کار» با حضور دکتر مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت عتف، دکتر سیروس علیدوستی، رئیس پژوهشگاه دوشنبه 24 خرداد در تالار «سخن» ایرانداک برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها