دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
بازدید اصحاب رسانه از نمایشگاه کتاب تهران

حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران از بازدید خبرنگاران از محل برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده ‌این بازدید در 5 اردیبهشت ماه در قالب تور خبرنگاری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در تشریح این بازدید اظهار کرد: این بازدید به منظور آشنایی بیشتر خبرنگاران از بخش‌های مختلف بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام می‌شود تا اصحاب رسانه پیش از شروع نمایشگاه بازدیدی را از نمایشگاه کتاب تهران داشته باشند. این تور از ساعت 10 صبح روز شنبه، 5 اردیبهشت ماه از مقابل درب اصلی مصلی حضرت امام خمینی (ره) آغاز می‌شود. 

وی ادامه داد: در این بازدید مدیران کمیته‌ها مختلف نمایشگاه به همراه خبرنگاران در مصلی امام خمینی (ره) حضور خواهند داشت و به معرفی بخش‌های مختلف نمایشگاه و اقدامات انجام شده در این دوره از نمایشگاه خواهند پرداخت. 
 
بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها