دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
سومین کنگره شعر پاسدار فراخوان داد

فراخوان سومین کنگره شعر پاسدار منتشر شد. شاعران تا 15 دی 92 برای ارسال آثار فرصت دارند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، فراخوان سومین کنگره شعر پاسدار منتشر شد. این کنگره در هفت موضوع‌ِ انقلاب اسلامی و مقابله با نظام سلطه، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، معنویت و تمسک به قرآن و عترت، رسالت انقلابی، مقاومت و پایداری، تولّی و تبرّی و فرهنگ پاسداری آثار پاسداران شاعر را خواهد پذیرفت.

تمامی پاسداران شاغل، بازنشسته و خانواده آنان و نیز سربازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌توانند شعر‌های خود را در موضوع‌های یاد شده به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

تمامی قالب‌های شعری مورد پذیرش دبیرخانه سومین کنگره شعر پاسدار قرار دارند اما شاعران فقط مجاز به ارسال یک شعر در هر موضوع هستند. شعر‌های خارج از موضوع‌های یاد شده در کنگره شرکت داده نخواهند شد.  

شاعران علاقه‌مند به شرکت دادن آثارشان در این کنگره می‌توانند با آوردن عناوین شعر در بالای اثر، شعر‌های خود را به همراه اطلاعات فردی خود شامل نام و نام خانوادگی، تلفن ثابت و همراه، شهر محل خدمت و سکونت به نشانی k.sh3@mihanmail.ir ایمیل کنند.

شاعران پاسدار تا  15 دی 1392 برای ارسال آثارشان به دبیرخانه مهلت دارند. آیین پایانی سومین کنگره شعر پاسدار هفتم اسفندماه 92 برگزار خواهد شد و آثار برگزیده در قالب کتاب منتشر می‌شود.

سال گذشته، دبیرخانه دومین شعر پاسدار 701 اثر از  194 شاعر در قالب‌های مختلف شعری در موضوع‌های معنویت و ایمان، ولایتمداری، معنویت، عزت و اقتدار ملی و پرداخت ادبی به شخصیت امام هادی(ع) دریافت کرده بود که نفرات اول تا سوم در هر موضوع معرفی و قدردانی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها