دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
تبیین چارچوبی جامع برای تحلیل شرکت‌ها و آسیب‌شناسی آن‎ها

«اصلاح ساختار شرکت‌ها‌: از ریشه‌یابی تا اجرا» اثر «دیوید ‎ای. ونس» که به تازگی منتشر شده است، می‌کوشد چارچوب جامعی برای تحلیل شرکت‌ها و آسیب‌شناسی مشکلات آ‌ن‌ها ارایه کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب که به همت شرکت تامین سرمایه امین ترجمه شده است، مفاهیم اصلاح ساختار شرکت‌ها را که در هر مکان، زمان و صنعتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، ارایه می‌کند. 

همان‌گونه که در مقدمه کتاب عنوان شده است، واقعیت این است که هر صنعت با صنایع دیگر و هر شرکت با شرکت‌های دیگر تفاوت دارد. هیچ فرمول، مفهوم یا اکسیر جادویی برای حل همه مشکلات شرکت‌ها در همه شرایط وجود ندارد. این کتاب می‌کوشد چارچوب جامعی برای تحلیل شرکت‌ها و آسیب‌شناسی مشکلات آن‎ها ارایه کند.
 
«اصلاح ساختار شرکت‌ها‌: از ریشه‌یابی تا اجرا» به مدیران کمک می‌کند از اقدامات مورد نیاز و پیامدهای مثبت آن آگاهی یابند. تکنیک‌های ارایه ‌شده در این کتاب می‌تواند شرکت‌های با عملکرد ضعیف را به شرکت‌های سرآمد صنعت تبدیل کند. 

این نوشتار در 17 فصل با عنوان‌هایی مانند تعیین اهداف اصلاح ساختار و مهندسی معکوس شرکت، افراد، هزینه نیروی انسانی، بازیابی محصولات، مشتریان و قراردادها، افزایش درآمد و محصولات جدید، بازارها و قیمت‌گذاری، مهندسی مجدد، نقشه‎برداری فرآیند، بهبود پیوسته فرآیند و برون‌سپار، تامین مالی شرکت در حال اصلاح ساختار و مدیریت اضطراری وجوه نقد تنظیم شده است.
  
شرکت تامین سرمایه امین نخستین چاپ کتاب «اصلاح ساختار شرکت‌ها‌: از ریشه‌یابی تا اجرا» را با شمارگان هزار و 500 نسخه در 485 صفحه، به بهای 15 هزار تومان منتشر کرده است.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها