شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
ثبت نام کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی آغاز شد

علی شوقی‌بنام، دبیر اجرایی کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی از آغاز فرآیند ثبت‌نام این کنفرانس خبر داد و گفت: کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی کنفرانسی آموزشی و تخصصی برای کارشناسان روابط‌عمومی، اصحاب رسانه و فعالان عرصه تبلیغات خواهد بود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سیمای شرق، شوقی درباره کنفرانسی که در حوزه روابط عمومی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این کنفرانس محلی است که اصحاب رسانه و ارتباطات بتوانند نقاط اشتراک حوزه فعالیت خود را تبیین و برای هدف‌گذاری‌های مشترک در فضای ارتباطاتی کشور به تبادل نظر بپردازند. 

وی افزود: برقراری ارتباط میان فعالان سه حوزه روابط‌ عمومی، تبلیغات و رسانه اجتناب‌ناپذیر است و برقراری و حُسن ارتباطِ مطلوب نیاز به یک مقوله اصلی دارد و آن دستیابی به شناخت دقیق و عمیق از سایر حوز‌ه‌های ارتباطی است. 

شوقی تاکید کرد: بر همین مبنا سیاستگذاران و مجریان تلاش می‌کنند، حاضران در این کنفرانس به حداکثر آگاهی و اطلاعات دست یابند و مجالی برای برنامه‌ریزی ارتباطات توام با تفاهم و ناشی از شناخت فراهم شود. 

دبیر اجرایی کنفرانس افزود: دبیرخانه کنفرانس، ثبت‌نام از علاقه‌مندان را آغاز کرده است و براساس فرم فراخوان منتشر شده دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه می‌توانند از 50 درصد تخفیف حضور در کنفرانس برخوردار شوند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها