شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
باشگاه‌ها‌ روی کتاب‌ سرمایه‌گذاری کنند

سید‌هادی طباطبایی، دروازه‌بان اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان و مربی دروازه‌بان‌های تیم امید ایران، سرمایه‌گذاری باشگاه‌ها برای تولید کتاب و راه‌اندازی کتابخانه را از مهم‌ترین راهکارهای فرهنگ‌سازی در ورزشگاه‌ها می‌داند.-

طباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: ناهنجاری در ورزشگاه‌ها و رواج بی‌اخلاقی در گفتمان روی سکوها، مساله تازه‌ای نیست. از زمانی که ما به عنوان بازیکن به فعالیت‌ می‌پرداختیم تا امروز، فوتبال ایران کم و بیش با چنین معضل بزرگی مواجه بوده است. 

وی ادامه داد: پرسش مهمی که مطرح می‌شود این است که باشگاه‌ها، تیم‌داران و به طور کلی جامعه فوتبال ایران برای رفع و رجوع این مشکل چه تدابیری اندیشیده‌اند؟ چه چیزی کاشته‌ایم که حالا انتظار برداشت داریم؟ این مشکل حل‌نشدنی نیست و می‌توان از همین حالا برای فرهنگ‌سازی در ورزشگاه‌ها چاره‌اندیشی و برنامه‌ریزی کرد. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان سرمایه‌گذاری باشگاه‌ها روی تولید کتاب و راه‌اندازی کتابخانه را از راهکارهای مهم مبارزه با بی‌اخلاقی در فضای ورزش کشور عنوان کرد و توضیح داد: فوتبال ایران نیازمند کتاب‌هایی است که مطالعه آن‌ها بتواند در فرهنگ‌سازی جامعه ورزش و آرام ساختن فضای ورزشگاه‌ها نقش موثری داشته باشد. به نظر من، باشگاه‌ها از همین امروز باید سرمایه‌گذاری در این زمینه را آغاز کنند. 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان پس از فحاشی تماشاگران چند تیم در هفته دوم از سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران،‌  یک امتیاز را از تیم‌های استقلال تهران، ملوان انزلی و سایپای البرز کسر کرد که این اقدام با نظرات مخالف و موافق کارشناسان فوتبال همراه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط