شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
کتاب‌های دینی مادر مبادی و ارجاع مبلغان دینی‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن بنشاسته، مبلغ دینی گفت: در حوزه تبلیغ دین مبین اسلام، مبادی و ارجاع مبلغان دینی ارایه مطالب دینی به مردم است. این منابع، کتاب‌های دینی مادر نظیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه و ادعیه به شمار می‌آیند._

حجت‌الاسلام والمسلمین بنشاسته در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: ترویج منابع دینی پایه و اساس تبلیغ دینی است و اصل این مساله، تقلید از مراجع تقلید و آیات عظام محسوب می‌شود. مردم مباحث دینی را در ماه مبارک رمضان بسیار خوب دریافت می‌کنند، زیرا با فضیلت‌ها و خصوصیات این ماه مبارک انس گرفته‌اند و ما هم از این فرصت نهایت بهره را برای ترویج معرفت دینی می‌بریم.

نویسنده راه اجابت دعا گفت: استقبال مردم از تبلیغات دینی در این ماه بسیار زیاد است، به طوری که در ماه مبارک رمضان با حجم فراوانی از سوالات مذهبی ـ دینی درباره نهج‌البلاغه،‌ قرآن و تفسیر آن و ماه رمضان روبه‌رو می‌شویم. 


حجت‌الاسلام والمسلمین بنشاسته در پاسخ به این سوال که «اکنون مشغول نگارش چه کتابی هستید؟» عنوان کرد: نگارش کتاب‌های «صورت‌های انسانی و سیرت‌های حیوانی» و «نامه‌ای از مولا برای جوانان» را که به شرح نامه 31 امام علی(ع) در نهج‌البلاغه می‌پردازد، در دستور کار دارم. البته اکنون در استان ایلام به کار تبلیغ مشغولم. بنابراین، در ماه مبارک رمضان تنها به این امر می‌پردازم.

وی همچنین از پایان یافتن مراحل انتشار کتاب راه اجابت خبر داد و گفت: این اثر امروز روانه بازار کتاب شد. محتوای این نوشتار به بررسی جایگاه دعا در احادیث و روایات، ترویج به دعا، ‌آثار و نشانه‌های دعا، عوامل موثر در اجابت دعا و موانع اجابت دعا می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط