چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
سرای اهل‌ قلم میزبان دانشنامه ورزش و تمرین می‌شود

جلسه نقد و بررسی کتاب «دانشنامه ورش و تمرین» شنبه 11 خرداد در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط‌عمومی سرای اهل قلم، در این نشست که از ساعت 17 شنبه (11 خرداد) آغاز خواهد شد، نورعلی خواجوند (یکی از مترجمان این اثر) امیر اشراقی(منتقد) و سعید سعیدی(دبیر نشست) حضور خواهند داشت. 

کتاب دانشنامه ورزش و تمرین تالیف مشترک پال بیش، اندر سیبون و جان تایلر  توسط نورعلی خواجوند و زهرا درویش‌نژاد به فارسی برگردانده و با شمارگان هزار نسخه و بهای 25 هزار تومان از سوی نشر ورزش روانه بازار کتاب شده است. 

خواجوند در قسمتی از بخش مقدمه این اثر نوشته است: «این کتاب در 24 فصل تنظیم شده که تقریباً مجموعه‌ی کاملی است از آنچه که هر فرد باید در حوزه ورزش بداند. مطالعه‌ی این کتاب را به همه مردم، خانواده‌ها و والدین‌ و به ویژه به دانش‌آموزان و معلمان برای درس آمادگی جسمانی و درس ورزش در مدارس و به متولیان ورزش همگانی توصیه می‌کنم. در پایان، این کتاب برای کلیه کسانی که به هر نوعی مسولیت آموزش و تمرین دیگران را بر عهده دارند، توصیه می‌شود.»

سرای اهل‌قلم خانه کتاب در خیابان انقلاب اسلامی، ابتدای خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 واقع شده و حضور در برنامه‌های این سرا برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 66966156 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها