چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
گردشگری ایران هم صاحب کتاب سال می‌شود

«کتاب سال گردشگری ایران» نیمه دوم شهریورماه روانه بازار کتاب خواهد شد. این کتاب راهنمای جامع سالانه فعالان سفر و گردشگری است و از معتبرترین بانک‌های اطلاعاتی صنعت گردشگری به‌شمار می‌‌آید.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «کتاب سال گردشگری ایران» با حمایت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و تعدادی از تشکل‌های صنفی مسافرتی و هتلداران منتشر خواهد شد. 

این کتاب ضمن معرفی بخش‌های مرتبط با گردشگری، رسانه‌ها، نشریات تخصصی، مراکز آموزشی، فرهنگی و تفریحی، تورگردانان و دفاتر رسمی، شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها و رستوران‌ها، گردشگری الکترونیک، ‌صنایع‌دستی، سوغات و صنوف وابسته به ارایه اطلاعات مفید و رویه‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های هر حوزه می‌پردازد و پاسخگوی نیاز‌های طیف وسیعی از علاقه‌مندان به این حوزه خواهد بود. 

علی ابراهیمی، مدیر اجرایی «کتاب سال گردشگری ایران» با اعلام خبر انتشار این کتاب در شهریورماه سال جاری به «ایبنا» گفت: گروه مولفان کتاب‌های جامع قصد دارد این کتاب را به دو زبان فارسی و انگلیسی به همراه لوح فشرده، در نیمه دوم شهریورماه سال جاری منتشر کند. کار ترجمه کتاب نیز توسط یک گروه مترجم سه نفره آغاز شده ‌است. 

ابراهیمی بهره‌گیری از آرشیو مطالب نشریه تخصصی سفر و گردشگری مانند «تعطیلات نو»، «هتل»، «سفر»، «ایرانا» و «حمل‌ونقل» و روزنامه‌های بهار و همشهری را به‌ عنوان ویژگی دیگر این کتاب دانست و افزود: «کتاب سال گردشگری ایران» با هدف فراهم کردن امکان دسترسی آسان به اطلاعات طبقه‌بندی شده مرتبط با گردشگری یکی از معتبرترین بانک‌های اطلاعاتی صنعت گردشگری محسوب می‌شود. 

وی افزود: این کتاب یکی از جامع‌ترین آثار در میان راهنماهای موجود در حوزه سفر و گردشگری است که از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مورد حمایت قرار گرفته و مراسم رونمایی رسمی آن توسط سازمان‌های دولتی پنجم مهرماه 92 برگزار خواهد شد. 

چاپ نخست «کتاب سال گردشگری ایران» در 500 صفحه با شمارگان پنج هزار نسخه و بهای 100 هزار تومان نیمه دوم شهریور از سوی گروه مولفان کتاب‌های جامع روانه بازار کتاب‌های گردشگری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط