پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
«مایزلیس تئوری بنیادین شطرنج» پرفروش شد

مدیرمسوول نشر فرزین از استقبال خوب علاقه‌مندان از آثار ارایه شده حوزه رشته ورزشی شطرنج در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: تاکنون کتاب «مایزلیس، تئوری بنیادین شطرنج» پرفروش‌ترین اثر این غرفه بوده است.-

حسین غیاثی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: در روزهای نخستین بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه علاقه‌مندان به نمایشگاه تعریف چندانی نداشت اما از نیمه دوم روزهای برپایی نمایشگاه هر روز با حضور پر شورتر علاقه‌مندان کتاب روبه‌رو می‌شویم.

وی با بیان این‌که اغلب مخاطبان این غرفه دانش‌آموزان و دانشجویانند، ادامه داد: در این غرفه تنها کتاب «بیایین با هم بازی کنیم» را ویژه کودک و نوجوان در دو جلد آورده‌ایم که با استقبال خوب گروه‌های سنی الف و ب روبه‌رو شده‌ است.

مدیرمسوول نشر فرزین بیان کرد: برخی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از وجود و حضور ناشر تخصصی در رشته شطرنج در ایران ابراز ناآگاهی می‌کنند و دیدن این غرفه برای آن‌ها بسیار جالب توجه است.

وی افزود: در برخورد با این افراد، آن‌ها را از اقدامات و پیشینه این انتشارات مطلع می‌کنیم. در پایان هم معمولا آن‌ها به آثار این غرفه علاقه پبدا می‌کنند و کتاب‌هایی را خریداری می‌کنند.

غیاثی به مسوولان برگزاری این نمایشگاه پیشنهاد دسته‌بندی غرفه‌ ناشران عمومی با توجه به موضوع آثار و تخصص ناشران را داد و گفت: اگر این‌گونه تقسیم‌بندی در چینش نمایشگاه صورت گیرد، هم مخاطبان در انتخاب آثار سردرگم نمی‌شوند و هم ناشران با مخاطبان تخصصی خود آشنا می‌شوند و از نیازهای علمی آن‌ها در تهیه مکتوبات بهره می‌برند.

وی بیان کرد: کتاب‌ «تاکتیک‌های شطرنج برای بازیکنان فعال» اثر مشترک سام پالانتیک و لو آلرب و کتاب‌ «تمرین‌های کاربردی شطرنج » با ترجمه احسان محمد اسماعیل را در این نمایشگاه رونمایی و برای نخستین بار به علاقه‌مندان شطرنج ارایه کرده‌ایم.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط