یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
«هوبره» آغاز‌گر فصل جدیدی در خاطره‌نگاری دفاع‌مقدس است

سردار سید احمد موسوی، از فرماندهان هشت سال دفاع‌مقدس استان اصفهان در مراسم رونمایی از کتاب «‌هوبره» گفت: این اثر می‌تواند آغاز‌گر فصل جدیدی در خاطره‌نگاری دفاع‌مقدس باشد. این کتاب در نوع خود اثری نو و جذاب است و برای مخاطبان حقایق دفاع‌مقدس مثمر ثمر خواهد بود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، مراسم رونمایی از كتاب «هوبره» نوشته علي عچرش، شب گذشته (هفتم ارديبهشت ماه) با حضور سردار احمد موسوي، مديركل سابق بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس استان اصفهان و از فرماندهان هشت سال دفاع‌مقدس این استان، نیره اخوان، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، نویسنده اثر و جمعی از نویسندگان دفاع‌مقدس اصفهان در سالن اجتماعات نگارستان امام خمینی (ره) در شهر اصفهان برگزار شد.

علی عچرش، نویسنده و راوی اثر در آغاز این مراسم روند آ‌ماده‌سازی کتاب را شرح داد و گفت: خاطرات این کتاب روز‌های آغازین تهاجم دشمن به خاک ایران را شرح می‌دهد. در ‌آغاز کتاب به چرایی مکتوب کردن این خاطرات پرداخته‌ام. کتاب «هوبره» روایت مهاجرانی است که از خانه و کاشانه خود آواره شدند و به استان‌های همجوار خود مهاجرت کردند.

در ادامه سردار سید احمد موسوی، از فرماندهان هشت سال دفاع‌مقدس استان اصفهان درباره کتاب «‌هوبره» گفت: این اثر می‌تواند آغاز‌گر فصل جدیدی در خاطره‌نگاری دفاع‌مقدس باشد و در نوع خود کاری نو و جذاب است و برای مخاطبان تشنه حقایق دفاع‌مقدس مثمر ثمر خواهد بود.

سپس نیره اخوان‌ با ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم گفت: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان آن از نشر فرهنگ دفاع‌مقدس و انتقال آن به جامعه حمایت می‌کنند.

در پایان این مراسم از کتاب «هوبره» رونمایی و از نویسنده و بازنویس آن، مهری‌سادات محرک‌نژاد قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط