چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
عرضه کتاب الکترونیک نشر شاهد در نمایشگاه رسانه‌های انقلاب

بنیاد شهید وامور ایثارگران و انتشارات آن (نشر شاهد) با چهار عنوان کتاب الکترونیک و بیش از 110نرم افزار چند رسانه‌ای در حوزه ایثار و شهادت، در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی حضور دارد.-

 مدیر اداره اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: نشر الکترونیکی شاهد، وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با عنوان «سراج» با عرضه بیش از 110 اثر چند رسانه‌ای، مجلات صوتی و کتاب‌های الکترونیکی در بخش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این نمایشگاه حضور دارد. 

علیرضا رمضانی از جلد‌های چهارم تا ششم کتاب‌های الکترونیک «وصیت‌نامه کامل شهدا: استان سمنان» و کتاب «وصایای موضوعی شهدا: وحدت و حجاب» به عنوان تازه‌ترین کتاب‌های این انتشارات یاد کرد که در نمایشگاه سراج ارایه خواهد شد و افزود: کتاب الکترونیک «ترکش‌های ولگرد» (طنز جنگ) و «ذبیح محراب» عنوان دیگر آثار ارایه شده در این نمایشگاه است که با 30 درصد تخفیف عرضه می‌شود. 

وی در ادامه با نام بردن از سه پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید با نام‌های نوید شاهد، قربانیان سلاح‌های شیمیایی و قربانیان ترور که در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی غرفه دارند، گفت: نرم افزار «تفال به وصیت‌نامه شهدا» که در نمایشگاه‌های فرهنگی پیشین بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته بودند هم در این غرفه‌ها ارایه می‌شود. همچنین رونمایی از برخی نرم‌افزار‌های جدید نشر شاهد از دیگر برنامه‌های معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمایشگاه سراج است. 

نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با عنوان «سراج» از امروز (25 بهمن) به مدت هشت روز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در تهران برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها