چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
بازدید اعضای کانو‌ن‌های ادبی اردبیل از چاپخانه «شیران‌نگار»

کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از بازدید اعضای کانون‌های ادبی این استان از بزرگترین چاپخانه‌ اردبیل سخن گفت.-

وحید ضیایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این بازدید امروز با هدف ایجاد تعامل میان اصحاب قلم استان اردبیل و مسوولان چاپ و نشر این استان صورت می‌گیرد. 

وی ادامه داد: بازدید بیش از 40 عضو از کانون‌های اردبی استان اردبیل از یک چاپخانه برای نخستین بار در این استان و ایران اجرا می‌شود و ما می‌کوشیم تا این‌گونه بازدیدها را الگویی برای سایر انجمن‌های ادبی کشور قرار دهیم.

کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود: چاپخانه‌ها نخستین پایه‌های بسط فرهنگ در کشور به شمار می‌آیند و چاپخانه «شیران‌نگار» از بزرگترین چاپخانه‌های ایران به شمار می‌آید.
 
ضيايي اظهار کرد: گفت: درصددیم همزمان با بازدید از چاپخانه «شیران‌نگار» امتیازاتی را اخذ  و شرایط مطلوبی برای همکاری آن با اعضای کانون ادبی استان نیز فراهم کنیم تا فرصت و شرایط همواری برای چاپ آثار اعضای کانون ادبی استان اردبیل فراهم شود و اعضای این کانون که از شخصیت‌های بزرگ و نامی استان به شمار می‌آیند،‌ آثار خود را برای تولید به این چاپخانه عرضه می‌کنند.

وی بیان کرد: این اداره می‌کوشد تا در این بازدیدها فضای مناسبی را برای تولید مکتوبات و نشریات فرهنگی در سطح استان ایجاد کند.

اعضای انجمن کانون‌های استان اردبیل امروز (25 بهمن‌ماه) ساعت 15 از چاپخانه «شیران‌نگار» واقع در منطقه صنعتی شماره یک اردبیل دیدن خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط