دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹
«راه و رسم زندگی؛ در بیان قرآن و روایات» به بازار کتاب رسيد

مولف کتاب «راه و رسم زندگی؛ در بیان قرآن و روایات» در استان قم گفت: این نوشتار را با هدف ارتباط و همپوشانی خلاءها و نیازهای زندگی امروز با مباحث قرآنی و روایی اسلام به رشته تحریر درآورده ام.-

حجت‌الاسلام سيد فضل‌‌الله ميرشفيعي در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: در کتاب «راه و رسم زندگی؛ در بیان قرآن و روایات» که هفته گذشته روانه بازار نشر شد، کوشیده‌ام به 140 موضوع بپردازم و متناسب با موضوعات، احادیث و آیات موجود در منابع اسلامی و قرآنی را ارایه دهم.

وی با بیان این‌که زمان گردآوری و تالیف این کتاب حدود یک سال به طول انجامید، ادامه داد: این نوشتار را با رویکرد پوشش خلاءهای اجتماعی ـ دینی گردآوری و تالیف کرده‌ام. مقام معظم رهبری در نشست با نخبگان و اصحاب قلم استان خراسان شمالی خواستار پرداختن به این موضوع در قالب کتاب، جراید و مطبوعات شدند.

این نویسنده قمی بیان کرد: موضوعات کتاب «راه و رسم زندگی؛ در بیان قرآن و روایات» شامل «احتکار»، «مال حرام»، «استقامت»، «توکل»، «ازدواج»، «رشوه»، «صبر»، «حج»، «دوراندیشی»، «دوست و هم‌نشین»، «رازداری» و «حیوانات» است.

وی با بیان این‌که مخاطبان این نوشتار عموم انسان ها و به ویژه مسلمانانند، افزود: مطالب کتاب «راه و رسم زندگی؛ در بیان قرآن و روایات» بر اساس حروف الفبا طبقه‌بندی شده‌اند.

نخستین چاپ کتاب «راه و رسم زندگی؛ در بیان قرآن و روایات» با شمارگان دو هزار نسخه، 344 صفحه و به بهای یکصد هزار ريال از سوی انتشارات «اسوه» روانه بازار کتاب شده است.

از تأليفات حجت‌الاسلام ميرشفيعي مي‌توان به كتاب‌هاي «محصل‌الكلام؛ نظرات شيخ اعظم انصاري در مكاسب»، «تحقيق و تصحيح كتاب المكاسب»، «نسخ و اداء؛ معماي عمر و روزي»، «سرچشمه معرفت»، «هماي حكمت»، «گلي از باغ بهشت» و «راز موفقيت پيشگامان علم» اشاره كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها