جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۲
بوتیمار «نخستین عشق» تورگنیف  را به بازار کتاب آورد

هفت دفتر شعر و تصحیح ترجمه عبدالحسین نوشین از داستان «نخستین عشق» ایوان تورگنیف، از سوی نشر بوتیمار راهی بازار کتاب شد. به گفته مدیر مسوول این انتشارات 19 کتاب دیگر در حوزه شعر و داستان نیز تا پایان بهمن سال جاری از سوی این موسسه انتشاراتی به چاپ می‌رسد.-

حسین فاضلی، مدیر انتشارات بوتیمار به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: به تازگی هفت مجموعه شعر و یک کتاب در حوزه داستان جهان از سوی نشر بوتیمار منتشر  شده است.

وی توضیح داد: «چرا این پتو گرمم نمی‌کند» سروده محمود کیفی، «تاریکخانه» از رویا پویا، «بار منفی فرشته» اثر لیلا مهرپویا، «به تنهایی برمی‌گردم» از محسن موسوی میرکلایی، «در تنهایی چای» سروده بهار محمدی، «نهنگ‌ها بی گذرنامه عبور می‌کنند» دفتر شعر بهرنگ قاسمی و «من یک روز داغ تابستان دنیا آمدم» سروده مانا آقایی عنوان دفترهای شعر تازه منتشر شده این انتشارات هستند.

فاضلی افزود: کتاب «نخستین عشق» نوشته ایوان تورگنیف و ترجمه عبدالحسین نوشین نیز با تصحیح آرش قلعه‌گلاب به تازگی در حوزه داستان جهان نشر بوتیمار منتشر شده است.

وی درباره کتاب‌هایی در دست انتشار این انتشارات ادامه داد: در حوزه داستان پنج کتاب با عنوان‌های «محبوب من» و «شوخی» نوشته آنتوان چخوف، «یک حادثه دردناک» اثر جیمز جویس، «شبانه‌های شیلی» نوشته روبر توبلانیو با ترجمه رباب محب و «پر» اثر شارلوت مری ماتیسن با برگردان میمنت دانا مجوز انتشار را دریافت کرده‌اند و به زودی منتشر می‌شوند.

مدیر انتشارات بوتیمار درباره کتاب‌های حوزه «داستان معاصر» نیز توضیح داد: «خس و نی» نوشته ایمان رجبی، مجموعه داستانی از قیصر گودرزی، «خیال‌پردازی‌های یک ذهن مغشوش» اثر سمیه حسینی و «خبرها همیشه از شمال می‌رسد» نوشته هادی پارت نیز مجوز انتشار را دریافت کرده‌اند و در دست چاپ هستند.

وی با اشاره به انتشار مجموعه شعری از پابلو نرودا با عنوان «اگر با شما سخن بگویم» و ترجمه قاسم صنعوی تا یک ماه دیگر، درباره مجموعه شعرهای ایرانی در دست چاپ این انتشارات گفت: «سفر به انتهای پر» از رویا تفتی، «هوم» سروده محمد آزرم، «به وقت محلی همیشه دلتنگم» مجموعه شعری از فرزین هومان‌فر، دفتر شعری از فرزاد آبادی با عنوان «از خیابان ایرانی» و «درد شدید زیبایی» سروده زری شاه‌حسینی عنوان برخی از کتاب‌هایی هستند که مجوز انتشار را دریافت کرده‌اند.

فاضلی ادامه داد: «دریا» سروده دریا حیدری، «عشاقانه‌های جنجالی» از منیره حسینی، مجموعه شعری از احمد نوردآموز، جواد شریفیان و حسین شریفی با عنوان «چار»، «کوه صفه» اثر حسن صفدری، دفتر شعر میثم مهرنیا با عنوان «فصل‌های ابری»، «عصر جمعه، پیاده‌رو» سروده حسن مهدوی‌منش و «در ابتدای افتادن یک لیوان» از ابوالفضل حسینی عنوان دیگر مجموعه‌های شعری این گروه هستند و به زودی راهی بازار کتاب می‌شوند.

به گفته فاضلی همه آثاری که مجوز انتشار را دریافت کرده‌اند تا پایان بهمن از سوی موسسه انتشاراتی بوتیمار راهی بازار کتاب می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: علاوه بر این آثار 17 مجموعه شعر دیگر، کتابی با عنوان «فن بیان و آیین سخن‌وری» نوشته نعمت نعمتی و «حجاران، راویان زمان» به کوشش مزدک شکری‌کیانی نیز از سوی انتشارات بوتیمار مراحل اداری نشر را طی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط