شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳
انتشار هشت کتاب در حوزه شعر و داستان از سوی نشر بوتیمار

هشت عنوان اثر جدید در حوزه شعر و داستان از سوی نشر بوتیمار منتشر شد. این ناشر پنج عنوان کتاب دیگر را نیز تا پایان امسال راهی بازار می‌کند‌. رمانی از روبرتو بلانیو با عنوان «شب‌های شیلی» و داستان «آسیا، نخستین عشق» نوشته ایوان تورگنیف از جمله این آثارند.-

حسین فاضلی، مدیر انتشارات بوتیمار به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: به‌طور کلی نشر بوتیمار در حوزه کتاب‌های تخصصی ادبیات (تالیف و ترجمه) فعال است. طی روزهای گذشته هشت عنوان اثر جدید در حوزه شعر و داستان چاپ شده است.

وی ادامه داد: «من یک روز داغ تابستان به دنیا آمدم» سروده مانا آقایی، «شعرهایی که باید در میان» از پژند سلیمانی، «در تنهایی چای» دفتر شعر بهار محمدی و «به تنهایی بر می‌گردم» سروده محسن موسوی‌میرکلایی عنوان برخی از این آثار هستند.

مدیر نشر بوتیمار درباره دیگر آثار تازه منتشر شده این انتشارات افزود: دفتر شعر ذوالفقار شریعت با عنوان «سیب لب‌هایت که افتاد»، «تاریک‌خانه» سروده رویا پویا، «مدادم بوی باروت می‌دهم» از بهنام فرخی و مجموعه داستانی از ایوان تورگنیف با عنوان «آب‌های بهاری» و ترجمه عبدالحسین نوشین دیگر آثار تازه منتشر شده بوتیمار هستند.

وی درباره آثاری که مراحل انتشار را طی می‌کنند نیز گفت: کتاب «اگر با شما سخن بگویم» گزیده شعری از پابلو نرودا با ترجمه قاسم صنعوی، رمانی از روبرتو بلانیو با عنوان «شب‌های شیلی» و با ترجمه رباب محبی، داستان دیگری از تورگنیف با عنوان «آسیا، نخستین عشق» و ترجمه نوشین، مجموعه شعری از رویا تفتی و دفتر شعر محمد آزرم با عنوان «هوم» عنوان آثاری هستند که مجوز نشر را دریافت کرده‌اند. 

فاضلي در پایان یادآور شد: این آثار نیز تا پایان امسال منتشر و راهی بازار کتاب می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط