شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶
اسدالله افشار در غرفه «ايبنا» از كتاب‌هايش سخن گفت

اسدالله افشار در ساعات پاياني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران (23 ارديبهشت) با حضور در غرفه «ايبنا» از كتاب‌هايش سخن گفت. وي كه كتاب «براي فرزندم» را نوشته مي‌گويد: اين اثر با رويكرد تربيتي به بيان ديدگاه‌هاي والدين نسبت به مسايل فرزندان خود و همه فرزندان اين مرز و بوم مي‌پردازد.-

اسدالله افشار در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار كرد: كتاب «براي فرزندم» از سوي انتشارات الماس دانش منتشر و براي نخستين بار در نمايشگاه كتاب تهران عرضه شده است.
 
وي ادامه داد: مباحثي كه در اين كتاب عرضه شده‌اند شامل دغدغه‌ها و مسايل يك پدر در ارتباط با تربيت دخترش است. نصايح آموزشي، فرهنگي، اجتماعي، اعتقادي و ديني از جمله اين مسايل به شمار مي‌روند.

نويسنده كتاب «جنبش وال استريت و روزهاي ناآرام آمريكا» افزود: بعد از جنبش وال استريت كه 17 سپتامبر سال گذشته به وقوع پيوست، تاليف اين كتاب را شروع كردم. البته بعد از اين جنبش، منابع، مطبوعات و پايگاه‌هاي الكترونيكي زيادي درباره آن تاليفاتي را ارايه كردند اما چون گسسته بودند، تصميم گرفتم تا با تاليف كتاب «جنبش وال استريت و روزهاي ناآرام آمريكا» منبعي منسجم و كامل درباره اين جنبش به نگارش درآورم.

افشار عنوان كرد: آمريكا برخلاف آن‌چه كه ابراز مي‌كند، دچار معضلات اقتصادي متعددي است. حدود 99 درصد مردمي كه به صورت مستقيم با مسايل اقتصادي آمريكا در ارتباطند اين موضوع را تاكيد مي‌كنند. در كتاب «جنبش وال استريت و روزهاي ناآرام آمريكا» ديدگاه‌هاي اقتصاددانان آمريكايي‌ درباره وضعيت اقتصادي كشورشان را نيز ارايه كرده‌ام.

وي با اشاره به اين‌كه «چاپ نخست كتاب مذكور از سوي انتشارات سفير اردهال در نمايشگاه كتاب تهران ارايه شده است» عنون كرد: مخاطبان با مطالعه اين اثر مي‌آموزند كه امروزه ديگر آمريكا نمي‌تواند حرف از اقتصاد پويا به جهانيان بزند و نسخه اقتصادي براي آن‌ها بپيچد.

اين نويسنده درباره كتاب «عصر بيداري ملت‌ها» گفت: در اين اثر كوشيده‌ام تا بيشتر به جنبه‌هاي سياسي بيداري ملت‌ها و مردمي كه تشنه رهايي‌اند، بپردازم. مردمي كه حاضرند جان و مال خود را براي رهايي از استعمار و استثمار بدهند تا به عدالت، انسانيت و كمالات الهي برسند. اين كتاب از سوي انتشارات الماس دانش براي نخستين بار در اين دوره از نمايشگاه كتاب تهران عرضه شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز (شنبه،23اردیبهشت) با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» در مصلای امام خميني (ره) به كار خود پايان مي‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط