دوشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵
افتتاح 3 باب کتابخانه عمومی نهادی در دزفول

رييس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول از افتتاح 3 باب کتابخانه عمومی نهادی در شهرستان دزفول همزمان با نوزدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد. اين كتابخانه‌ها 26 آبان افتتاح مي‌شوند.-

فروزان مهران‌پور ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: اين سه كتابخانه از طرف فرمانداري دزفول، يك خير كتابخانه‌ساز و شوراي شهر اهدا شده است.

وي ادامه داد: مراحل ساخت اين سه كتابخانه رو به پايان است و در 26 آبان ماه همزمان با هفته كتاب افتتاح مي‌شوند. همچنين براي هر يك از اين كتابخانه‌ها هزار جلد كتاب در نظر گرفته شده است كه در ماه‌هاي بعدي اين ميزان در تعامل با نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور بيشتر مي‌شود.

مهران‌پور اضافه كرد: اين 3 باب کتابخانه عمومی نهادی با زیربنای بیش از 1000 متر مربع افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مهرانپور گفت: علاوه بر این نمایشگاه تازه‌های کتاب در تمامي کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول برپا خواهد شد و کتابداران شهرستان به مدارس مناطق مختلف براي سخنرانی در باب اهمیت کتاب، کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی فرستاده مي‌شوند.

ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول با اشاره به برگزاري جشن كتاب و كودك گفت: اين طرح مبتكرانه‌اي است كه در دزفول برگزار مي‌شود و در راستاي اين جشن نمايشگاه كتابي نيز برگزار خواهد شد. در جشن كتاب و كودك برنامه‌هایي مانند قصه‌گویی و  اهدای کتاب به کودکان و بررسي الگوهای مطالعه کودکان در شهرستان انجام مي‌شود.

وي تصريح كرد: همچنين در هفته كتاب و در نمايشگاهي، شيوه‌هاي مطالعه در زندگي عشايري، زندگي نابينايان و زندگي شهري به نمايش در خواهد آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها