یکشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸
تازه‌های نشر بوتیمار از راه می‌رسند

موسسه انتشاراتی بوتیمار به زودی 25 عنوان کتاب را راهی بازار نشر می‌کند. اغلب این آثار در حوزه شعر معاصر هستند و با طرح جلد ویژه‌ منتشر می‌شوند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه انتشاراتی بوتیمار، 25 عنوان از آثار جدید اين ناشر مجوز نشر گرفته‌اند و مراحل مختلف چاپ را طی می‌کنند. اغلب این آثار در حوزه شعر معاصر هستند.

همچنین این انتشارات در سری جدید کتاب‌های خود، طراحی جلد ویژه و هماهنگی را در نظر گرفته است؛ اين در حالي است كه به زودی فروشگاه اینترنتی سایت بوتیمار راه‌اندازی نيز می‌شود. این سایت در نظر دارد به معرفی و نقد آثار منتشر شده با همکاری گروهی از منتقدان ادبی بپردازد. 

«وقتی پیچک‌ها شروع شوند»(سیمین رستگارپور)، «سهم زن از آفتاب» و «میزگردی از تفکرات آزاد»(بهنام فرخی)، «دیوانگی در جهت عقربه‌های رو به جنوب» (آزاد نوروزی)، «سیب قهوه‌ای»(مجید یاری)، «شکل چندم از منی»(جواد قاسمی) و «ابرها جای دیگری باریده‌اند»(سعید مغمومی)،‌ از كتاب‌هاي مجموعه شعر در دست چاپ اين ناشر هستند.
 
همچنين كتاب‌هاي مجموعه شعري چون«وقتی خواب‌ها بیدار شوند»(سمیرا چراغ‌پور)، «تن‌ها به اتفاق هم»(آزاده زارعیان)، «راس و دروغش با مردم»(ناصر ندیمی)، «چرا این پتو گرمم نمی‌کند»(محمود کیفی) و «دوباره پیرهن پاره کن پدر»(احسام سلطانی)، به تازگي از سوي اين انتشاراتي به چاپ رسيده‌اند.
 
«میهمانی زیر نور آفتاب» نوشته احمد اخلاقی نيز نام مجموعه داستاني است كه توسط انتشارات بوتيمار راهي بازار كتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها