دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸
حضور انتشارات دانژه با 250 كتاب در نمايشگاه «ياد يار مهربان»

مدير مسوول انتشارات دانژه از حضور اين مركز نشر با 250 عنوان كتاب در نمايشگاه ياد يار مهربان خبر داد.-

علي‌حسين سازمند در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار كرد: از ميان 250 عنوان كتاب در نظر گرفته شده در حوزه‌هاي علوم اجتماعي و ارتباطات، مشاوره و خانواده، مددكاري و روان‌شناسي اين مركز، 100 عنوان چاپ نخست‌اند.

 مدير مسوول نشر دانژه از اين انتشارات به عنوان نشري «كتاب‌گزين» ياد كرد كه با شناخت حوزه‌هاي مورد نياز جامعه با همكاري شوراي علمي اين نشر، آثار و مجموعه‌هايي را براي تاليف و ترجمه انتخاب و به نويسندگان يا مترجمان تخصصي آن حوزه واگذار مي‌كند.

وي تمركز بر توليد و نشر كتاب در حوزه‌هاي توان‌بخشي و مددكاري، خانواده، ارتباطات، روان‌شناسي و مشاوره را از جمله اولويت‌هاي انتشاران دانژه توصيف كرد و گفت: در اين مركز مجموعه‌هايي به نام «بزرگان روان‌شناسي و تعليم و تربيت» و «بزرگان علوم اجتماعي» به صورت هماهنگ و در قطع پالتويي منتشر و موضوعات اين كتاب‌ها با تاييد شوراي علمي اين مركز به نويسندگان سفارش داده مي‌شوند.

سازمند با اشاره به اين كه در اغلب موارد اين مركز موضوعات مورد نياز جامعه را براي تاليف به نويسندگان پيشنهاد مي‌دهد يا برخي از آثار را براي ترجمه به مترجمان آن حوزه مي‌سپارد، بيان كرد: با وجود اين آثار مولفان و مترجماني كه به طور شخصي به توليد يا بازگردان اثري پرداخته‌اند، پس از تاييد در بخش داوري، در اولويت انتشار قرار مي‌گيرند.

دكتراي حوزه روان‌شناسي يادآور شد: اين مركز نشر به تازگي كتاب‌هاي «حس خوب با تو بودن» و «ونوس آتشين، مريخ يخي» را درباره نحوه تعامل همسران و ارايه راه‌كارهايي براي بهبود اين تعامل دو سويه خانوادگي منتشر كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط