چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۸
مخاطبان را تا نزديك انبار غرفه همراهي مي‌كنيم

محمد سرشار، مدير عامل انتشارات «كانون انديشه جوان»، با اشاره به لزوم مخاطب محوري در نظريه مديريت جديد، اين شيوه را در عرصه كتاب بسيار نتيجه‌بخش دانست و گفت: بازيدكنندگان از غرفه ما آزادند كه تا نزديك انبار غرفه جست‌و‌جویشان را به دنبال كتاب‌ها ادامه دهند._

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، سرشار، در غرفه اين انتشارات، بسته «مشق آزاد» را از پرفروش‌ترين آثار اين ناشر در نمايشگاه امسال معرفی کرد و گفت: اين مجموعه به پيشنهاد خود مشتريان طراحي شده و مورد استقبال بسياري از بازديدكنندگان قرار گرفته است. 

وي نثر كتاب‌هاي جيبي اين مجموعه را نزديك به نثر داستاني و غالبا نثري ادبي دانست و «زن و مسووليت‌هاي اجتماعي»، «آفرينش و خرد»، «رابطه دختر و پسر»، «اشتغال و تحصيل دختران»، «مد گرايي»، «حضرت معصومه(س)»، «فمينيسم»، «نگاه اسلام به آفرينش زن»، «چالش زن مسلمان» و «تفاوت‌هاي زن و مرد» را از عنوان‌هاي كتاب‌هاي اين مجموعه خواند.  

سرشار در ادامه با اشاره به جمعيت بازديد كننده در غرفه اين انتشارات، از همراهي مسوولان غرفه با بازديدكنندگان سخن گفت و توضيح داد: در دو سال اخير براي تعامل بيشتر بازديدكنندگان با ناشر، درهاي غرفه را به روي مخاطبان باز مي‌گذاريم تا بايديدكنندگان آزادانه از محتواي كتاب‌ها مطلع شوند و به انتخاب بپردازند. ضمن آنكه اطلاعات مربوط به كتاب‌ها نيز از سوي مسوولان غرفه به آن‌ها داده مي شود.

وي اضافه كرد: براساس نظريه‌هاي مديريت جديد، مشتري‌ها از اعضاي خود سازمان و مجموعه‌اند و نظرياتشان مانند اعضاي خود سازمان قابليت اجرا پيدا مي‌كند. «مشق آزاد» نيز با اين رويكرد و با اتكا به پيشنهاد مخاطبان شكل گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط