پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
تمدید جشنواره‌های «مدهامتان» و «گوهرشاد» در لرستان / برگزاری کارگاه آموزشی «قدرت رسانه‌های محلی» در خرم‌آباد

لرستان – تمدید مهلت شرکت در جشنواره‌های «مدهامتان» و «گوهرشاد» و دیدار با نویسنده آزاده شهرستان دورود عناوین اخبار کوتاه فرهنگی لرستان است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری لرستان به همراه جمعی از کارکنان این حوزه با حضور در منزل آزاده سرافراز جواد صفری در شهرستان دورود با این رزمنده دیدار و از وی تجلیل کردند.

در این دیدار کتاب‌های تازه منتشر شده «جمهوری هراس»، «من و عزیز» «روزهای بی‌قراری» و «زود برمی‌گردم» که مجموعه‌ای از آثار این رزمنده برای کنگره شش هزار و 544 شهید استان نگاشته شده است، به وی تقدیم شد.

حوزه هنری لرستان مسؤلیت کمیته تالیف، تدوین و نشر کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان را برعهده دارد.

 


مهلت شرکت در جشنواره قرآنی «مدهامتان» لرستان تمدید شد

محمد چگنی‌نژاد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: مهلت شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان تا ۳۱ تیرماه امسال در استان تمدید شد.

وی گفت: این جشنواره قرآنی در رشته ‌ای قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی و معارف اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.
 
کارگاه آموزشی «قدرت رسانه‌های محلی» برگزار شد

از سوی معاونت فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگاه آموزشی «قدرت رسانه‌های محلی» با هدف ارتقای سواد رسانه و تقویت بعد آموزشی و در راستای سیاست‌های آموزشی واحد مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان با حضور سیداحمد موسوی صمدی برگزار شد.

 
مهلت ارسال آثار به جشنواره «گوهرشاد» در لرستان تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری گوهرشاد با محوریت «تأکید بر عفاف و حجاب» و «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

این جشنواره در محورهای ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه پوشش ایرانی ـ اسلامی ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب برگزار می‌شود و بخش «نشر خوبی‌ها» هم با پویش‌های مجازی  و در محورهای حرف‌آورد ویژه بانوان برگزار خواهد شد، همچنین نمایشگاه‌های عرضه محصولات ایرانی ـ اسلامی در حوزه حجاب و عفاف در مکان‌های پرتردد شهر خرم ‌آباد برپا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها