چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
برگزاری محافل قرآن، نمایشگاه کتاب و محافل شعر در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری مانند محافل قرآن، نمایشگاه کتاب و محافل شعر در ایام ماه مبارک رمضان از سوی این اداره کل در استان لرستان خبر داد.

منصور احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان گفت: سال جدید که به قدوم مبارک و عطر خوشبوی رمضان آراسته شده، فرصتی است برای بندگی و درک زیباترین لحظات حیات انسانی.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در تشریح برنامه‌های این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۲ به منظور افزایش بهره‌وری معنوی رویداد بزرگ قرآنی «30 روز، 30 مسجد» از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به برگزاری همایش شعر تربیتی ویژه شاعران جوان در ایام ماه مبارک رمضان در استان گفت: در ایام لیالی قدر، شب شعر قدر نیز با حضور شاعران استان با موضوعات مرتبط با شب قدر و مولای متقیان حضرت علی (ع) برگزار می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه کتاب قرآنی را یکی دیگر از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: به منظور ارتقای ترویج و تعمیق فرهنگ عمومی در بستر تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز برگزاری مسابقه عکاسی سبک زندگی قرآنی در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به برگزاری شب قدر هنری و برپایی نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی با موضوع ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در مسیر راهپیمایی قدس نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ایستگاه فرهنگی – هنری با اجرای برنامه‌های مختلف برپا خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها