دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
عضوگیری انجمن فرهنگی ناشران آموزشی از ناشران و مراکز آموزشی و فرهنگی

انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با هدف بررسی مشکلات و مسائل صنفی، ساماندهی بازار این حوزه و کمک به بهبود کسب‌و‌کار عضو جدید می‌پذیرد.

امین آصفی، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، از عضوگیری این انجمن خبر داد و گفت: مدیران مسئول انتشارات و مراکز آموزشی سراسر کشور با توجه به ضرورت و اهمیت انجمن‌های فرهنگی ناشران و رسالت  انجمن فرهنگی ناشران آموزشی می‌توانند برای عضویت در انجمن اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: این کار با هدف حمایت، سازگاری و ایجاد ارتباط پویا بین ناشران و همه مراکز و سازمان‌های ذیربط به‌‌ویژه وزارتخانه‏‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش همچنین مخاطبان آن‌ها برای تحقق اهداف ناشران آموزشی انجام می‌شود.
 
آصفی با بیان اینکه از همه ناشران و مراکز آموزشی سراسر کشور برای عضویت در انجمن فرهنگی ناشران آموزشی دعوت می‌شود، عنوان کرد: انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با هدف بررسی مشکلات و مسائل صنفی، ساماندهی بازار این حوزه، کمک به بهبود کسب‌ و‌ کار و تعامل هرچه بیشتر ناشران با سازمان‌های مرتبط، تلاش دارد با جذب اعضای فعال و علاقه‌مند نسبت به توسعه فعالیت‌ها و افزایش سطح خدمت‌رسانی گام‌های موثری را بردارد.
  
به گفته وی، می‌توان با مشارکت و همدلی سرمایه‌های فرهنگی و انسانی با رویکرد دانش و اخلاق زمینه‌های رشد و اعتلای همه جانبه ناشران آموزشی و اهداف درخشان فرهنگی و آموزشی کشور را فراهم کرد.
 
آصفی با طرح این موضوع که عضوگیری آغاز شده است، گفت: ناشران و مدیران مراکز آموزشی و فرهنگی می‌توانند با مراجعه به دفتر انجمن، مراحل عضویت و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها