پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
سه میلیون جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون پرورش فکری افزوده می‌شود

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست «دوشنبه‌های دیدار» از افزایش سه میلیون جلدی کتاب‌های کتابخانه‌های کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حامد علامتی در نشست «دوشنبه‌های دیدار» با حضور جمعی از شعرا و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به افزایش سه میلیون جلدی کتاب به کتابخانه‌های کانون گفت: این خون جدیدی است که در رگ‌های این کتابخانه‌ها تزریق می‌شود.

وی همچنین به مناجات شعبانیه اشاره کرد و افزود: در این ایام مناجات شعبانیه را ملاحظه کنید و ببینید امامان معصوم ما چه‌طور با خداوند نجوا می‌کنند. دعا نهایت عجز و ناتوانی در مقابل خداوند است و مقوله‌ای است که در مقابل خداوند می‌گوییم که من هیچ هیچم! در جایی که قدرت داریم ولی هر کاری که می‌کنیم نمی‌شود دعا کار خود را انجام می‌دهد و مناجات شعبانیه یکی از ظهور و بروزهای دعاست که از سوی حضرت علی (ع) برای ما آورده شده است و تمام امامان بر اهمیت آن تاکید داشته‌اند و امام خمینی (ره) هم بر آن تاکید بسیاری کرده‌اند.

علامتی افزود: شما که شاعر هستید فرازهایی از آن را به شعر در بیاورید. در مناجات شعبانیه آمده که خدایا من تو را صدا می‌کنم و تو هم صدای مرا بشنو! بخشی از رسالت شما شاید این باشد که اینها را به قلم بکشید تا هرکس که مطلب شما را می‌خواند شما نیز در معنویتی که برای وی ایجاد می‌شود سهیم شوید.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها