چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
آیین اختتامیه هشتمین جایزه جهانی اربعین برگزار می‌شود

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد ارتحال حضرت زینب(س)، آیین اختتامیه هشتمین جایزه جهانی اربعین (17 بهمن‌ماه) در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آیین اختتامیه هشتمین جایزه جهانی اربعین روز دوشنبه (17 بهمن‌ماه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و میهمان داخلی و خارجی در حسینیه الزهرا(س) این سازمان برگزار می‌شود.

در جریان برگزاری این مراسم، برگزیدگان هشتمین جایزه جهانی اربعین که به عنوان برنامه‌ای فرهنگی دینی در مقیاس بین‌المللی به ابتکار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود، تقدیر می‌شوند.

شرکت‌کنندگان در هشتمین دوره این جایزه با ارسال آثار هنری خود در قالب عکس، فیلم، سفرنامه‌نویسی، فعالان فضای مجازی و کتاب با هدف ترویج فرهنگ حسینی و نمایش جلوه‌های دلدادگی به حضرت سیدالشهدا(ع) در این رویداد فرهنگی، ایفای نقش می‌کنند.

داوری آثار دریافتی از 20  کشور جهان انجام گرفته و در این مراسم، بنابر رأی هیأت داوران به صاحبان آثار منتخب، جوایزی به رسم یادبود اعطاء خواهد شد.

رونمایی از پوستر نهمین دوره این جایزه و برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب و شایسته تقدیر از برنامه‌های جانبی این همایش خواهد بود.

همچنین، ارتباط مستقیم رایزنی‌های فرهنگی ج.ا.ایران در خارج از کشور، ایرانیان مقیم و دوستداران انقلاب اسلامی همزمان به صورت مجازی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این جایزه intelarbaeen.com  صورت می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها