چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۶
دومین نشست «شعرخوانی و نقد» برگزار می‌شود

دومین نشست «شعرخوانی و نقد» سرای اهل قلم به نقد و بررسی مجموعه شعر «کدامین جمعه می‌آیی» سروده رضا عبداللهی اختصاص دارد. این نشست با حضور شاعران، منتقدان و علاقه‌مندان این حوزه یک‌شنبه(3 بهمن) در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.\

عباس کریمی، دبیر دوره جدید نشست‌های شعرخوانی سرای اهل قلم به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: روز برگزاری این دوره از نشست‌های شعرخوانی سرای اهل قلم به دلیل همزمان بودن با چند نشست ادبی دیگر در روزهای سه‌شنبه تغییر کرده است و هر یک‌شنبه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین به شکل متناوب، یک هفته شعرخوانی و یک هفته نقد کتاب همراه با شعرخوانی صورت می‌گیرد. سعی می‌شود کتاب‌هایی که در این جلسات نقد می‌شوند از میان کتاب‌های تازه منتشر شده انتخاب شوند.

کریمی افزود: از سوی دیگر در نظر دارم اشعار منتخبی که در این جلسات قرائت می‌شوند و همچنین مطالبی که توسط کارشناسان هر نشست مطرح می‌شود را در یک بازه زمانی مشخص گردآوری و در قالب یک کتاب منتشر کنم.

وی در ادامه درباره برنامه آینده این نشست‌ یادآور شد: جلسه آینده به نقد مجموعه شعر جدید رضا عبداللهی با عنوان «کدامین جمعه می‌آیی» با حضور احمد فولادی و کامران شرفشاهی اختصاص دارد.

بخش دیگری از این نشست به شعرخوانی حاضران در جلسه اختصاص یافته است. 

نخستین دوره از سلسله نشست‌های شعرخوانی با دبیری مژگان عباسلو و دومین دوره از این نشست‌ها با دبیری سیداکبر میرجعفری در سرای اهل قلم برگزار شد.

دومین نشست «شعرخوانی و نقد» سرای اهل قلم به نقد و بررسی مجموعه شعر رضا عبداللهی با عنوان «کدامین جمعه می‌آیی» اختصاص دارد و یک‌شنبه(3 بهمن) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود. شرکت در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط