جمعه ۲۵ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۰
سلسله ‌نشست‌های «عرفان در ادبیات ایران» آغاز می‌شود

سراي اهل قلم از اين پس هر هفته سلسله نشست‌هايي را با عنوان «عرفان در ادبیات ایران» برگزار مي‌كند. نخستين نشست «عرفان در ادبیات ایران» شنبه (26 دی) با حضور پرویز عباسی داکانی، دبیر نشست، غلامحسین عمرانی، سخنران و علاقه‌مندان این حوزه، در سراي اهل قلم برگزار مي‌شود._

احسان عباسلو، مسوول برگزاري نشست‌هاي سراي اهل قلم در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، درباره برپايي اين نشست‌ها گفت: با توجه به پايان جلسات «حافظ پژوهي» و «سعدی‌شناسی» كه شنبه هر هفته در سراي اهل قلم برپا بود این نشست‌ها در حوزه «عرفان در ادبیات ایران» پی گرفته خواهد شد.

وي ادامه داد: مباحث مدنظر درباره عرفان در حوزه ادبیات و به ویژه شعر کلاسیک در این جلسات بررسی خواهد شد.

عباسلو از حضور پرویز عباسی داکانی به عنوان دبير نشست در اين جلسات خبر داد و افزود: ديگر سخنرانان نشست با هماهنگي عباسی داکانی براي سخنراني در نشست‌ها دعوت مي‌شوند و جلسات به همان شيوه جلسات «مولوي پژوهي»، «حافظ پژوهي» و «سعدی شناسی» سراي اهل قلم برگزار مي‌شود.

نخستين جلسه از سلسله نشست‌های «عرفان در ادبیات ایران» شنبه (26 دی) از ساعت 16:30 تا 18:30 در سراي اهل قلم، واقع در خيابان انقلاب اسلامي، خيابان فلسطين جنوبي، كوچه خواجه نصير، شماره دو بر‌‌گزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط