چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۲
انتشار جلد چهارم دايرة‌المعارف نويسندگان جوان

جلد چهارم دايرة‌المعارف نويسندگان جوان در ادامه چاپ مجموعه سه جلدي اين كتاب، توسط انتشارات «سخن گستر» منتشر مي‌شود. به گفته محسن سراجي، دبیر این مجموعه، در جلد چهارم اين مجموعه 200 نويسنده و شاعر به جامعه ادبي كشور شناسانده خواهد شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، سراجي درباره اين دايرة‌المعارف توضيح داد: اين دايرة‌المعارف  شامل بيوگرافي و عكس نويسندگاني است كه در جايزه ادبي ايران شركت كرده و حايز رتبه شده‌اند.

وي افزود: جلد اول،‌ دوم و سوم اين كتاب امسال به چاپ رسيد و در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران رونمايي شد و جلد چهارم اين دايرة‌المعارف اواخر اسفند امسال منتشر و همزمان با مجموعه‌هاي «براي روزهاي مبادا» و «روشنايي نزديک» رونمايي مي‌شود.

اين نويسنده همچنين توضيح داد: اين اولين مجموعه‌اي است كه تا‌كنون توانسته 800 نويسنده از سراسر كشور را معرفي و بشناساند و اميدواريم درسال‌هاي آينده نيز بتوانيم اين كار را با جديت بيشتري دنبال كنيم.

دبير جايزه ادبي ايران، با اشاره به ايجاد بستر‌سازي براي آشنايي نهادها و سازمان‌ها با اين گروه از نويسندگان تاكيد كرد: اين مجموعه مي‌تواند براي سازمان‌ها و نهادهايي كه نياز به استفاده از آثار ادبي معاصر را دارند، منبع قابل رجوعي باشد تا از اين طريق بتوانند با اين نويسندگان و نمونه آثار ايشان آشنايي حاصل كنند.

سراجي افزود: در جلد چهارم اين مجموعه، نمونه اثر، عكس و بيوگرافي 200 نويسنده و شاعر جوان ديگر درج مي‌شود كه در ميان آنان هم‌نوقلمان و هم نويسندگاني كه آثاري را در گذشته به چاپ رسانده‌اند، ديده مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط