سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۰
تحكيم پايه‌هاي اعتقادي اسلام در مواجهه با تهاجم غرب

كتاب «دنياى اسلام و تهاجم فرهنگى غرب» به قلم آيت‌الله محمد مهدی آصفی و ترجمه تقی متّقی از سوي موسسه بوستان كتاب تجديد چاپ مي‌شود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی اشرفی، مدیر تولید موسسه بوستان کتاب، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اين كه تهاجم فرهنگي پايه‌هاي اعتقادي اسلام و شرق را هدف قرار داده است، اين كتاب مي‌كوشد راه‌هاي مبارزه با اين تهاجم را از طريق تقويت بنيان‌هاي فكري و عقيدتي تحكيم بخشد.

وي يادآور شد: تهاجم فرهنگى غرب، قطع پل‏هاى ارتباطى بين حال و گذشته امت ‏اسلامى را هدف قرار داده است. خانه، مدرسه و مسجد برخي از اين پل‏هاى ارتباطى‌اند.

مدیر تولید موسسه بوستان کتاب تصريح كرد: مؤلف در اين اثر به چگونگی قطع و وصل فرهنگى می‌پردازد. وى معتقد است حركت قطع از فرهنگ، نشانه‏ها، نمودها و داعيه‏دارانى دارد كه در مرحله نخست، براساس جدا كردن امت از پيشينه و ميراث‏ها و در مرحله دوم، براساس مسخ فرهنگ اين نسل، به اجرا در آمده‌اند.
 
وي اظهار داشت: همان‌گونه كه در پايان اين اثر نيز اشاره شده است، خداوند اراده كرده امت اسلام از خواب غفلت بيدار شوند و با نوگرايى واقعى و نصب پل‏هاى ارتباطى، به رويارويى با اين تهاجم بپردازد. 

چاپ دوم كتاب «دنياي اسلام و تهاجم فرهنگي غرب» در شمارگان 1000 نسخه، 80 صفحه، قطع رقعی و جلد شوميز به زودي از سوي موسسه بوستان كتاب روانه بازار كتاب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط