دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۵
«روز خدا» فرا مي‌رسد

معرفي خداوند و عظمت اش با بياني كودكانه براي خرسالان در كتابي با عنوان «روز خدا» نوشته زهرا یعقوبی با تصویرگري سیدحسن موسوی به زودي از سوي موسسه بوستان منتشر خواهد شد.\

جواد آهنگر، دبیر شورای بررسی آثار موسسه بوستان کتاب، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر، اظهار داشت: شناخت خداوند، يكي از موضوعاتي به شمار مي‌رود كه همواره براي كودكان سوالاتي را در بردارد. نويسنده اثر حاضر مي‌‌كوشد با بياني ساده، مظاهر قدرت و مهرباني خداوند را براي كودكان ترسيم كند.

وي افزود: با توجه به اين كه شناخت چيزهايي كه آنها را مشاهده مي‌كنيم و ملموس‌‌اند، آسان‌تر است، كودكان در آشنايي با قدرت، عظمت و ديگر صفات خداوند متعال با تضادهايي مواجه‌اند كه آگاهي‌هاي پايه‌اي در ابتداي زندگي تأثير فراواني در رفتارهاي آتي آنها خواهد داشت.

آهنگر تصريح كرد: اين كتاب در قالب داستانی مي‌كوشد پاسخ سوال دختر کوچکی به نام «فاطمه» از مادرش درباره «خدا» را با بياني كودكانه تبيين كند. اين كه «خدا» چیست، کجاست و چگونه است، از سوالات فاطمه‌اند. در اين ماجرا مادر با زبان کودکانه خدا را به او معرفی می‌کند. 

نخستين چاپ كتاب «روز خدا» از سوي موسسه بوستان كتاب در شمارگان 3000 نسخه، 20 صفحه، قطع خشتی و جلد شومیز به زودي روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط