پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۰
حكمت‌هاي درخشان خاندان عصمت و طهارت

گلچيني از مجموعه احاديث اعتقادي، اجتماعي و علمي اهل‌بيت(ع) در كتابي موسوم به «حكمت‌هاي درخشان» با پژوهش و تدوين عليرضا صابري‌يزدي و ترجمه محمدرضا انصاري‌محلاتي از سوي موسسه بوستان كتاب منتشر شد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي مركز پخش كتاب‌هاي علوم اسلامي و انساني «پكتا»، كتاب‌هايي كه دربردارنده احاديث گوناگون اهل‌بيت پيامبر(ص) اند، در طول تاريخ و به اشكال مختلفي از منابع حديثي استنتاج شده و در اختيار علاقه‌مندان و پژوهشگران قرار گرفته‌اند.

احاديث پيشوايان معصوم(ع) به دست عالمان و محدثان در مجموعه‌هاي بزرگ روايي، گردآوري شده‌اند و با زحمات طاقت فرساي آنان، ميراث عظيم شيعي به يادگار مانده است. زمينه‌هاي اين كتاب‌ها متنوع و تعداد آنها در صدها جلد است.

اين گستردگي و تنوع، زمينه پديدآوردن كتاب‌هاي مختصر را فراهم مي‌آورد. كتاب حاضر، يكي از اين گزيده‌هاست كه پژوهشگر آن با زحمات فراوان و دقت علمي از ميان صدها كتاب حديثي، آن را فراهم آورده تا راه‌گشاي بسياري از زمينه‌هاي پژوهشي و فكري باشد.
 
مخاطبان كتاب «حكمت‌هاي درخشان» را عموم افراد جامعه اعم از حوزويان و دانشگاهيان، مبلغان، معلمان و ديگر اقشار تشكيل مي‌دهند.

عقايد، اصول و فروغ دين، مناقب ائمه اطهار(ع)،‌ مسايل خانوادگي، تعليم و تربيت، سياست و اجتماع، دنيا و آخرت، از جمله مباحث اين اثر به شمار مي‌آيند.

نخستين چاپ كتاب «حكمت‌هاي درخشان» توسط بوستان كتاب در شمارگان 1500نسخه، 924 صفحه و بهاي 190000ريال توسط پخش پكتا روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط