یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۵
«نغمه ايمان» دوباره مي‌آيد

مجموعه‌اي از داستان‌هاي كوتاه و آموزنده براي زندگي در كتاب «نغمه ايمان» نوشته «جك كانفيلد» و گروهي از نويسندگان، با ترجمه آذر نجفي از سوي انتشارات موسسه نشر شهر تجديد چاپ شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي مركز پخش كتاب‌هاي علوم اسلامي و انساني«پكتا»، كتاب حاضر مجموعه‌اي از داستان‌هاي ساده و به يادماندني است كه از زبان مردمان عادي با هدف برانگيختن دل‌هاي اندوهگين و دستيابي به تعالي انساني به نگارش در‌آمده‌اند.

نويسنده در بخشي از مقدمه كتاب نوشته است: «در دوراني كه بشر از هر زمان ديگر سرگشته و بي‌سامان است و براي تسكين روح آشوب‌زده خود به دنبال انواع تخديرهاي جسمي و رواني مي‌گردد؛ نوايي كه از سر ايمان سرود شود و سخني كه از صميم جان برآيد، مي‌تواند اين روح سرگردان را به خود بياورد و اندكي به تفكر وا دارد.»

داستان‌هاي اين كتاب به خوانندگان كمك مي‌كنند بر مسايلي كه در نتيجه فكركردن به ‌آنها، احساس بهتري به انسان دست مي‌دهد و شادي‌آفرينند، تمركز كند و براي چيزهايي كه دارد، شكرگزار خداوند باشد.

چاپ دوم كتاب «نغمه ايمان» توسط انتشارات موسسه نشر شهر در شمارگان 3000 نسخه،  244 صفحه و بهاي 30000 ريال توسط پخش پكتا روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط