دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کتاب «گردونه آتش؛ تفسیرهایی بر تراژدی شکسپیری» منتشر شد

کتاب «گردونه آتش؛ تفسیرهایی بر تراژدی شکسپیری» نوشتهٔ جی. ویلسون نایت و ترجمهٔ رضا سرور در نوبت اول ۱۴۰۳ در ۴۹۶ صفحه به قیمت ۵۴۵ هزار تومان به همت انتشارات بیدگل منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «گردونه آتش؛ تفسیرهایی بر تراژدی شکسپیری» نوشتهٔ جی. ویلسون نایت و ترجمهٔ رضا سرور در نوبت اول ۱۴۰۳ در ۴۹۶ صفحه به قیمت ۵۴۵ هزار تومان به همت انتشارات بیدگل منتشر شده است.

این کتاب به‌عنوان مهم‌ترین کتاب جی. ویلسون نایت در مجموعهٔ تئاتر، نظریه و اجرا محسوب می‌شود و دربردارندۀ تفاسیر کلیدی او بر تراژدی‌های شکسپیر است.

کتاب «گردونه آتش؛ تفسیرهایی بر تراژدی شکسپیری» با یک مقدمه از تی. اس. الیوت آغاز شده و پانزده بخش به بحث‌های تراژدی شکسپیری پرداخته است. همچنین در پایان کتاب دو یادداشت دربارهٔ نمایشنامه هملت نوشته شده است که برای مخاطبان علاقه‌مند به این حوزه بسیار لذت‌بخش است.

این کتاب برای علاقه‌مندان به تئاتر و فضای نمایشنامه‌نویسی به سبک شکسپیر بسیار مناسب می‌باشد و هنروران این حوزه می‌توانند این کتاب را به‌عنوان ایده‌پردازی و یادگیری نمایشنامه‌نویسی و تفاسیر این زمینه از نمایشنامه مورداستفاده خود قرار بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها