سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
کتاب«جایزه اسکار و آکادمی علوم و هنرهای سینما از منظر حکمرانی و سیاست‌گذاری سینما»  منتشر شد

انتشارات بنیاد سینمایی فارابی کتاب «جایزه اسکار و آکادمی علوم و هنرهای سینما از منظر حکمرانی و سیاست‌گذاری سینما» را در ادامه مجموعه کتاب‌های حکمرانی و سیاست‌گذاری سینما در کشورهای مختلف مصادف با نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران به‌چاپ رسانده‌است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات بنیاد سینمایی فارابی کتاب «جایزه اسکار و آکادمی علوم و هنرهای سینما از منظر حکمرانی و سیاست‌گذاری سینما» را در ادامه مجموعه کتاب‌های حکمرانی و سیاست‌گذاری سینما در کشورهای مختلف مصادف با نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران به‌چاپ رسانده‌است. این کتاب زیرنظر دپارتمان سینما و حکمرانی به‌چاپ رسیده‌است.

این کتاب توسط زینب ابراهیم‌زاده به رشته تحریر درآمد و ناظر علمی آن محسن بیسادی است.کتاب «جایزه اسکار و آکادمی علوم و هنرهای سینما از منظر حکمرانی و سیاست‌گذاری سینما» در نه فصل در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد. این کتاب در غرفه انتشارات بنیاد سینمایی فارابی در راهرو شماره ۱۵ شبستان اصلی مصلای تهران در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته‌است. قیمت روی جلد این کتاب ۱۰۰ هزارتومان است. گرافیک این کتاب ۱۱۹ صفحه‌ای را آژانس رسانه‌ای آرایه انجام داده‌است. اولین چاپ این کتاب در اردیبهشت ۱۴۰۳ و در شمارگان ۵۰۰ نسخه ارائه شده‌است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها